.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعیین سقف معافيت حقوق كاركنان دولت

عضو كميسيون تلفيق بودجه سال 88 گفت: اين كميسيون سقف معافيت حقوق و دستمزدهاي سال 88 بر اساس قانون مديريت خدمات كشوري را 416 هزار تومان تعيين كرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، موسي‌الرضا ثروتي خاطرنشان كرد: كميسيون تلفيق بودجه در بررسي و اعمال قانون مديريت خدمات كشوري در حقوق و دستمزدهاي سال آينده، سقف معافيتهاي حقوق و دستمزدهاي سالانه را به 5 ميليون تومان افزايش داد كه بر اين اساس سقف معافيتهاي مالياتي در حقوق، ماهانه 416 هزار تومان خواهد بود.
عضو كميسيون برنامه و بودجه در خصوص ضريب افزايش حقوق و دستمزد كاركنان دولت در سال آينده نيز خاطر نشان كرد: مجلس براي افزايش دستمزدها ضريبي تعيين نكرد و تعيين ضريب را بر عهده دولت گذاشت.
وي در عين حال تصريح كرد: دولت بايد ضريب افزايش حقوق و دستمزد در قانون مديريت خدمات كشوري را براي سال آينده به گونه‌اي تعيين كند كه مطالبات سنوات قبل را نيز پوشش دهد.
وي مدت اين مطالبات معوق را از آذرماه سال 86 عنوان كرد كه بر اساس قانون مديريت خدمات كشوري دولت مكلف به اجراي قانون بوده و در عين حال تا پايان سال جاري قانون اجرا نشد.
ثروتي افزود: قرار است اين مصوبات را معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي با اعتبار 5 هزار ميليارد توماني پيش‌بيني شده در بودجه سال 88 اجرايي كند.
بر اساس اين گزارش سقف معافيتهاي مالياتي اعمال شده در سال جاري نيز ماهانه 247 هزار تومان و سالانه 2 ميليون و 960 هزار تومان بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.608 seconds.